نگاهي به تاريخچه ي ارز ديجيتال ترون

۲۳ بازديد

صرافي ديجيتال چيست؟ ????

 

نگاهي به تاريخچه ي ارز ديجيتال ترون

ترون در سال ۲۰۱۸ ميلادي توانست توسط جاستين سان "Justin Sun" بر روي شبكه ي مستقل خودش شروع به فعاليت كند .

از ابتدا هدف اصلي ترون حذف واسطه هاي محتوايي بوده و روز به روز در حال توسعه ي اين هدف است .

اطلاعات مختصري درباره ي ارز ديجيتال ترون

پروتكل ترون به كاربران خود اجازه مي دهد تا بدون هيچ محدوديتي بتوانند داده منتشر و يا ذخيره كنند . ترون قصد دارد تا شرايط و فضايي را براي كاربران خود ايجاد كند كه آن ها بدون آن كه اطلاعاتشان را كسي كنترل كند بتوانند به راحتي به توليد محتوا بپردازند به عبارت تخصصي تر ترون به دنبال ايجاد يك اينترنت غير متمركز است .

ترون و ديگر ارزهاي ديجيتالي كه از شبكه ي بلاك چين استفاده مي كنند از يك مزيت بسيار مهم بهره مند هستند آن هم اين است كه در اين نوع تكنولوژي از معادلات رياضي بسيار پيچيده مي شود كه هك كردن آن كاري سخت و دشوار خواهد بود . در اين تكنولوژي تمامي تراكنش ها به صورت آنلاين بررسي مي شوند.

خريد و فروش ارز ديجيتال ترون

با داغ شدن بازار ارزهاي ديجيتال انتخاب اين كه بر روي چه ارزي سرمايه گذاري كنيم سخت تر مي شود . خريد و فروش ارز ديجيتال ترون در بين هزاران ارز ديجيتالي كه وجود دارد مي تواند آينده ي روشني داشته باشد ‌. به دليل نوسانات شديد بازار ارزهاي ديجيتال نمي توان هيچ آينده اي شفاف و دقيقي را براي آن ها پيش بيني كرد و با با برنامه ي دقيق پيش رفت . تنها بررسي روند قيمت و تغييرات آن ها در بلند مدت مي توان حدس هايي را در خصوص آينده ي پيش روي آن ها در نظر گرفت .

 

خريد بيت كوين بدون احراز هويت ????

 

اما به شما توصيه مي كنيم هرگز از تمام سرمايه و دارايي خود براي سرمايه گذاري در بازار ارزهاي ديجيتال استفاده نكنيد به خصوص اگر در اين عرصه تازه وارد هستيد و اطلاعات و تجربه ي كافي نداريد سعي كنيد ابتدا با بخش كوچكي از سرمايه و پول خود شروع كنيد تا در صورت بروز افت قيمت ارزهاي ديجيتال ضرر زيادي را متحمل نشويد .

به طور كلي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال اگر با اطلاعات كافي صورت بگيرد مي تواند كم ترين خطر ممكن را در خصوص سرمايه گذاري براي شما داشته باشد . پس قبل از شروع خريد و فروش ارز ديجيتال ترون و ديگر ارزهاي ديجيتال ابتدا در خصوص نحوه ي به وجود آمدن آن ها ، قيمت و روند بازار آن تحقيق كنيد . به اين صورت مي توانيد با كم ترين ريسك ممكن وارد اين عرصه شود .

آيا ممكن است ارز ديجيتال ترون دزديده شود ؟

همان طور كه مي دانيد اگر سرمايه ي شما از امنيت خوبي برخوردار نباشد با حمله ي هكرها ممكن است تمام دارايي شما به سرقت برود به خصوص در اين نوع سرمايه گذاري احتمال حملات سايبري براي سكه هاي ترون و هر ارز ديجيتال ديگري وجود دارد . براي حفظ ترون هاي خود از خطر دزديده شدن سعي كنيد تمامي موارد امنيتي را در خصوص آن رعايت كنيد .يكي از مهم ترين نكات حفظ كليد خصوصي است . به هيچ عنوان آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد و در جاي خصوص آن را يادداشت كنيد تا به هيچ عنوان آن را فراموش نكنيد .به خصوص اگر كيف پول شما از قابليت بازيابي برخوردار نباشد ممكن است با فاش شدن كليد خصوصي يا گم شدن آن تمام سرمايه و ارزهاي ديجيتال موجود در آن از دست بروند .

به هر حال در كنار تمام مزايايي كه سرمايه گذاري بر روي ارزهاي ديجيتال دارد بايد ريسك هايي از اين قبيل را نيز پذيرفت زيرا در سال هاي اخير شاهد اخبار حملات سايبري به چندين ارز ديجيتال مختلف بوده ايم . امنيت در اين سبك از سرمايه گذاري حرف اول را مي زند .

 

ارز ديجيتال ترون چيست؟????

 

براي امنيت بيش تر ترون هاي خود چه كاري انجام دهيم ؟

همان طور كه در جملات قبلي مطالعه كرديد ، اگر سكه هاي ترون شما از امنيت خوبي برخوردار نباشند ممكن است به طور كل از دست بروند ، حالا در اين قسمت قصد داريم به شما آموزش دهيم چگونه امنيت سكه هاي ترون خود را بالا ببريد ، پس تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد .

كيف پول يا والت (Wallet) يك كلمه ي رايج در بين كاربران ارزهاي ديجيتال است . كيف پول ابزاري است براي نگهداري ترون ها و يا ديگر ارزهاي ديجيتال شما . براي حفظ امنيت بيش تر توصيه مي شود كه به صورت آفلاين ترون هاي خود را ذخيره كنيد .

يعني اين كه بدون استفاده از بستر اينترنت اين عمل را انجام دهيد . به اين طريق مي توانيد به مقدار به سزايي از هك شدن اطلاعات خود از راه دور جلوگيري كنيد .

از ديگر مزاياي استفاده از اين روش مي توان به نسخه ي پشتيبان اين كيف پول ها اشاره كرد ، اين ويژگي باعث مي سود اگر روزي كيف پول شما مورد حمله و سرقت هكرها و كلاه برداران قرار گرفت يا به هر علتي گم شد با استفاده از نسخه ي پشتيبان سرمايه ي خود را بازگرداني كنيد .

خريد آنلاين بيت كوين 

نحوه خريد تتر 

معرفي ارز ديجيتال ريپل

 

معرفي ارز ديجيتال ترون

  صرافي آنلاين ارز ديجيتال 

 

معرفي ارز ديجيتال تتر  

 

بهترين قيمت ارز ديجيتال ???? (خريد ارز ديجيتال با كارمزد كم )

معرفي معتبرترين سايت هاي خريد وفروش بيتكوين كش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.