ارز ديجيتال تتر چيست ؟

معرفي بهترين مطالب

ارز ديجيتال تتر چيست ؟

۲۴ بازديد

ارز ديجيتال چيست؟????

ارز ديجيتال تتر چيست ؟

 تتر يك ارز رمزنگاري شده در شبكه بلاك چين مي باشد ، كه ارزهاي ديجيتالي آن برابر با ارزهاي فيات مانند دلار ، يورو ، ين ، يوآن مي باشد و در يك حساب بانكي مشخص ذخيره و نگهداري مي شود . تتر در جولاي سال 2014 به عنوان Real coin رونمايي شد اما پس از مدتي توسط شركتي كه مسئول نگهداري و ذخيره ارزهاي فبات بود ، نام آن به تتر تغيير كرد ، پس از آن تتر تجارت خود را آغاز كرد .همان شركت نيز در سال 2019 يك ارز ديجيتال با ثبات مانند تتر ايجاد كرد و با نام آنTether gold   از آن رونمايي كرد ، همچنين اين ارز داراي پشتوانه طلا مي باشد . سكه هاي ديجيتالي تتر توسط شركت tether limited توليد مي شود . تتر برخلاف ديگر ارزهاي ديجيتالي مانند بيت كوين و اتريوم ، قيمت ثابتي دارد و به همين دليل ديگر براي نوسانات قيمت جاي نگراني نيست . تتر يكي از ارزهاي ديجيتال با قيمت ثابت يا همان Stable coin مي باشد ، هدف تتر اين است كه ارزش ارزهاي ديجيتالي را ثابت نگه دارد . تتر مانند ديگر ارزهاي ديجيتالي كه ذكر كرديم ، ارزي براي سرمايه گذاري نمي باشد و بيشتر براي ذخيره و مبادله مانند دلار و يورو مورد استفاده قرار مي گيرد . ارز ديجيتال تتر چيست ؟ چه كاربردي دارد ؟ ارزش آن چقدر است ؟ در ادامه اين مقاله به بررسي اين موضوع در خصوص پاسخ به اين سوالات مي پردازيم. 

 

 

استيبل كوين ها Stable coins

ارزهاي با ثبات يا سكه هاي پايدار ، ارزهاي رمزنگاري شده اي هستند كه به منظور نگهداري يك مقدار پايدار ايجاد شده اند و به صورت كلي به دلار آمريكا ارتباط دارند و با 1 دلار آمريكا ارزش گذاري مي شوند. به جز USDT يا همان تتر USDC نيز يك ارز ديجيتالي پايدار مي باشد كه به صورت متمركز در شبكه فعاليت مي كنند .هركدام از ارزهاي با ثبات از روش هاي خاصي براي ثابت نگه داشتن ارزش خود استفاده مي كنند . اگر به طور كلي بخواهيم بگوييم ، اين ارزها در مقايسه با دنياي ارزهاي رمزنگاري شده بي ثبات و ناپايدار ، بسيار خوب مي باشند .

همانطور كه اشاره كرديم ، تتر يك ارز ديجيتالي با نام USDT مي باشد كه اكنون قيمت و ارزش هر واحد از آن برابر با 1 دلار ايالات متحده آمريكا مي باشد . تتر يكي ديگر از ارزهاي ديجيتالي با ثبات يا همان Stable coin مي باشد كه اين گونه ارزها برخلاف ديگر ارزهاي ديجيتالي داراي پشتوانه براي كالاها و دارايي هامي باشند . اين گونه ارزها نوسانات قيمت آن ها با ارزهايي كه داراي پشتوانه هستند ، تغيير مي كنند . تتر در ميان ديگر ارزهاي با ثبات ، قدرتمندترين و بهترين ارز ديجيتالي با ثبات محسوب مي شود . با محبوبيتي كه در ميان مردم ايجاد كرده است ، اكنون در رتبه سوم ارزهاي ديجيتالي قرار گرفته است .

همانطور كه گفته شد ، هر واحد تتر برابر با يك دلار آمريكا مي باشد ، از آنجا كه اين ارز با قيمت دلار ارتباط دارد و براساس آن تعيين مي شود ، پشتوانه آن نيزدلار مي باشد براي مثال اگر 3.000.000 USDT توسط تتر توليد شود ، بايد همين مقدار نيز دلار توليد شود ، تا قيمت تتر نيز ثابت بماند . يكي ديگر از ويژگي هاي تتر كه آن را از ديگر ارزهاي ديجيتالي متمايز مي كند محدود نبودن آن است . تتر مانند بيت كوين ، اتريوم ، لايت كوين محدود نمي باشد و براساس عرضه و تقاضا در بازار ، مانند ارزهاي فيات توليد مي شود .البته اگر به نمودار رشد قيمت تتر نگهاي بيندازيد ، تتر كمي نوسان قيمت به صورت جزئي دارد ، كه اين در برخي مواقع از يك دلار كمي كمتر و كمي بيشتر نيز مي شود .

 

صرافي آنلاين ارز ديجيتال چه خدماتي ارائه مي دهد؟????

 

چرا تتر براي معامله گران بسيار محبوب است ؟

در اوايل كه تتر عرضه شده بود تنها در لايه omni در شبكه بلاك چين بيت كوين توليد مي شد ، اما اكنون در ديگر شبكه بلاك چين ارزهاي ديجيتالي ديگر مانند Etherum ، Bitcoin cash ، Tron و Algorand نيز توليد مي شود . بنابر اين ، دسترسي آن آسان است و مي توانيد در كيف پول هاي مختلف ارزهايي كه ذكر كرديم ذخيره و نگهداري كنيد. تتر به دليل اينكه نوسان قيمتي در بازار ارز ديجيتال ندارد و به راحتي در صرافي انتقال داده و به صورت دلار دريافت مي شود بسيار مورد استفاده معامله گران قرار مي گيرد و كاربرد دارد . ارز تتر را مي توانيد در كيف پول ديجيتال نرم افزاري يا سخت افزاري خودتان ذخيره و نگهداري كنيد . در هر زمان كه بخواهيد مي توانيد آن را انتقال ، دريافت و يا به ديگر ارزهاي ديجيتال و ارزهاي فيات در كمترين زمان ممكن تبديل كنيد . به طور كلي مي توان گفت، كاربران و معامله گران تتر را به دلار ترجيح مي دهند ، زيرا به راحتي و در زمان كم مي توان بدون مراجعه به بانك و بدون نياز به حساب بانكي در شبكه بلاك چين آن را انتقال داد .تتر يك ارزرمزنگاري شده مي باشد كه به كاربران اجازه مي دهد كنترل كامل بردارايي هاي خود داشته باشند . براساس گزارشاتي كه از سايت Coinmarketcap.com به دست آمده ، طبق آمار بيش از 2 ميليارد تتر تاكنون در اين سايت خريد و فروش بين معامله گران صورت گرفته است . تتر از هر طريقي و به سادگي براي كاربران در دسترس مي باشد .

آيا تتر براي سرمايه گذاري در سال 2020 مناسب است ؟

طبق پيش بيني هايي كه در بازار ارزهاي ديجيتالي به دست امده است ، تتر مي تواند براي سرمايع گذاران سودآور باشد . همچنين گفته شده است ، تتر در حدود 3 تا 5 سال سود خودبي را به كاربران خود ارائه مي دهد و اين يك سرمايه گذاري بلند مدت نيز محسوب مي شود . بنابراين اگر مي خواهيد دارايي خود را به صورت طولاني مدت سرمايه گذاري كنيد كه قيمت آن ثابت و پايدار باشد ، تتر يكي از بهترين ارزهاي رمزنگاري شده در بازار براي سرمايه گذاري مي باشد .

خريد آنلاين بيت كوين 

نحوه خريد تتر 

 

معرفي ارز ديجيتال ريپل

 

معرفي ارز ديجيتال ترون

  صرافي آنلاين ارز ديجيتال 

 

معرفي ارز ديجيتال تتر  

 

بهترين قيمت ارز ديجيتال ???? (خريد ارز ديجيتال با كارمزد كم )

معرفي معتبرترين سايت هاي خريد وفروش بيتكوين كش

 

 jh

k

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.